اهداف انتر ميلان وفيكتوريا بلزن في دوري ابطال اوروبا

0

اهداف مباراة انتر ميلان وفيكتوريا بزن في دوري ابطال اوروبا اليوم

 

حقق فريق انتر ميلان فوزا مستحقا بهدفين دون مقابل على فيكتوريا بلزن في المباراة التى جمعت بين الفريقين ضمن منافسات دوري ابطال اوروبا في دور المجموعات.

 

افتتح انتر ميلان، اهداف المباراة وجاء الهدف الاول عن طريق نجم الفريق دجيكو، في الدقيقة 20 من زمن المباراة قبل ان يتمكن انتر ميلان، من تعزيز تقدمه وتسجيل الهدف الثاني في شباك فيكتوريا بلزن في الدقيقة 70 من زمن وعمر المباراة.

اهداف مباراة توتنهام وسبورتنج لشبونة في دوري ابطال اوروبا

 

بهذا الفوز يتمكن فريق انتر ميلان، من تحقيق فوزا مستحق والحصول عى ثلاثة نقاط تضاف الى رصيده في دور المجموعات في منافسات دوري ابطال اوروبا في ظل مجموعة متشابكة ومشتعلة من اجل التأهل الى الادوار المقبلة.

 

 

The goals of the match Inter Milan and Victoria Bazen in the Champions League today

 

 

Inter Milan won a deserved two-goal victory over Viktoria Plzen in the match between the two teams in the Champions League in the group stage.

 

Inter Milan opened the goals of the match and the first goal came through the team’s star Dzeko, in the 20th minute of the match before Inter Milan managed to consolidate its progress and score the second goal against Victoria Plzen in the 70th minute of the match.

 

 

 

With this victory, the Inter Milan team can achieve a deserved victory and obtain three points to be added to its balance in the group stage of the Champions League competitions in light of a tangled and burning group in order to qualify for the next rounds.

 

Sporting vs Tottenham LIVE: Champions League result and final score as Spurs stunned by two late goals

الأهلي يعلن رسميًا عن صفقة شادي حسين

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.