اهداف مباراة تشيلسي وتوتنهام في الدوري الانجليزي

0

اهداف مباراة تشيلسي وتوتنهام في الدوري الانجليزي

 

تعادل فريق تشيلسي مع توتنهام هوتسبير في مباراة جاء مثيرة كرويا على ارضية الملعب بين لاعبي الفريقين حيث ظهرت الرغبة والقوة في اداء كل من لاعبي الفريقين من اجل تحقيق الفوز وحصد نقاط المباراة الثلاثة في الجولة الاولي من الدوري الانجليزي الممتاز لكرة القدم.

 

ريال مدريد يفوز على الميريا بهدفين مقابل هدف وحيد في الدوري الاسباني..فيديو

جاء الهدف الاول لفريق تشيلسي، في الدقيقة 9 من زمن المباراة عن طريق خاليدو كوليبالي، لاعب البلوز ليتقدم فريقه بالهدف الاول على توتنهام هوتسبير.

 

قبل ان ينجح توتنهام، في العودة للمباراة من جديد وتسجيل هدف التعادل عن طريق اللاعب بير هيوبيرح، لتشعل المباراة وسط حماس كبير من قبل لاعبي الفريقين من اجل الفوز بالمباراة.

 

ليعود تشيلسي للتقدم من جديد عن طريق ريس جيمس، الا ان لاعبي توتنهام هوتسبير، رفضت الهزيمة لينجح هاري كين، هداف توتنهام في الموسم الماضي من تسجيل هدف التعادل في الدقيقة 90 من المباراة ليحصل كل منهما على نقطة وحيدة من المباراة في مستهل مشوارهما في الدوري الانجليزي الممتاز لكرة القدم.

 

The goals of the Chelsea and Tottenham match in the English Premier League

 

The Chelsea team drew with Tottenham Hotspur in an exciting match on the field of football between the players of the two teams, where the desire and strength appeared in the performance of both players in order to achieve victory and collect the three match points in the first round of the English Premier League football.

 

 

 

The first goal for Chelsea came in the 9th minute of the match by Kalidou Coulibaly, the Blues player, to give his team the first goal over Tottenham Hotspur.

 

Before Tottenham managed to return to the game again and scored the equalizer through the player Per Heuberg, to ignite the match amid great enthusiasm by the players of both teams in order to win the match.

 

Chelsea returned to progress through Reece James, but the Tottenham Hotspur players refused to defeat, so Harry Kane, Tottenham’s top scorer last season, scored the equalizer in the 90th minute of the match, to get each one point from the match at the start of their Premier League campaign. Premier Soccer.

 

‘Kindred spirit’ Lady Gaga and Bradley Cooper addressed ‘romance’ after ‘fooling everyone’

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.