ريال مدريد يفوز على الميريا بهدفين مقابل هدف وحيد في الدوري الاسباني..فيديو

0

اهداف مباراة ريال مدريد والميريا في الدوري الاسباني

 

حقق فريق ريال مدريد فوزا صعبا على الميريا، الصاعد حديثا للدوري الممتاز الاسباني الموسم الحالي بهدفين مقابل هدف وحيد في المباراة التى جمعت بين الفريقين في مدينة الميريا في الاسبوع الاول للدوري الاسباني للموسم الجديد في مباراة شهدة ثلاثة اهداف بعد تقدم اصحابب الارض.

 

الاهلي يفوز على المقاصة ويتأهل لملاقاة المقاولون في كاس مصر..فيديو

 

حيث استطاع فريق الميريا، من تسجيل هدف التقدم مبكرا في شباك ريال مدريد حامل اللقب في الدقيقة 6من زمن المباراة عن طريق اللاعب لارجي رمازاني، ليضع فريقه في المقدمة وسط محاولات من قبل لاعبي الريال للعودة للمباراة وتسجيل هدف التعادل وسط تمركز دفاعي جيد والاعتماد على الهجمات المرتدة للاعبي الميريا، من اجل تعزيز تقدمه واضافة هدف ثاني.

 

قبل ان يتمكن ريال مدريد، في الدقيقة 61 من المباراة من العودة وتسجيل هدف التعادل عن طريق لوكاس فازكيز،لتشتعل المباراة بين لاعبي الفريقين من أجل تحقيق الفوز والحصول على نقاط المباراة الثلاثة.

 

لكن الامكانيات الفنية والمهارية بجانب الخبرات جاءت لصالح لاعبي ريال مدريد، حامل لقب الدوري الاسباني، الذي نجح في تسجيل هدف التقدم في الدقيقة 75 عن طريق ديفيد الابا.

 

بينما حاول لاعبو الميريا من استغلال عامل الارض والجمهور للعودة للمباراة وتسجيل هدف التعادل من اجل الحصول على نقطة من ريال مدريد، الذي حافظ على تقدمه وحصد اول ثلاثة نقاط له في مشواره نحو الحفاظ على اللقب.

 

The goals of the match between Real Madrid and Almeria in the Spanish League

 

 

Real Madrid won a difficult victory over Almeria, newly promoted to the Spanish Premier League this season, with two goals against one goal in the match between the two teams in Almeria in the first week of the Spanish League for the new season, in a match that witnessed three goals after the progress of the owners of the land.

 

 

 

Almeria scored an early goal against the defending champions Real Madrid in the 6th minute of the match by Largy Ramazani, putting his team in the lead amid attempts by Real players to return to the match and score the equalizer amid a good defensive positioning and reliance on counter-attacks. For Almeria players, in order to enhance its progress and add a second goal.

 

 

Before Real Madrid was able, in the 61st minute of the match, to return and score the equalizer through Lucas Vázquez, to ignite the match between the players of the two teams in order to win and get the three match points.

 

But the technical and skill capabilities, along with the experiences, came to the benefit of the players of Real Madrid, the holder of the Spanish League, who managed to score the goal in the 75th minute through David Alaba.

 

While Almeria players tried to take advantage of the ground factor and the public to return to the match and score the equalizer in order to get a point from Real Madrid, which maintained its progress and scored its first three points in its journey towards preserving the title.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.